[GNOME-TR] Merhabalar | gnome-subtitles

İyi günler dilerim,
Türkçe çeviriler sağladığınız ve bu önemli uğraşı görev edindiğiniz için sizlere çokça teşekkür ederim.
Uygun görürseniz, Türkçe çevirilerine elimden geldiği ölçüde katkıda bulunmak isterim.

gnome.org.tr adresindeki "Çeviri Nasıl Yapılır?" yazısını okudum ve bir ölçüde anladım.
Uzun süredir gnome-subtitles uygulamasını İngilizce kullanıyorum ve bu programın Türkçe çevirisini, yazıda anladığım kadarıyla çevirmek niyetindeyim. Eğer tüm yapmam gereken po dosyasını indirip, her İngilizce cümlenin altındaki ilgili yere Türkçe çevirisini yazmak ise işe koyulmayı düşünüyorum. Fakat yazıda anlatılan "bulanık im" olsun "python-format biçimi" olsun kafamı biraz karıştırdı açıkçası. Zira linux ve ubuntu üzerinde pek tecrübeli olduğumu söyleyemem. Tabi yardımlarınızı esirgemezseniz, bunların üstesinden gelebilmeyi çok isterim.

Çeviri için şu an için yapmam gerekenleri,
kısaca listeyebilirseniz çok sevinirim.

Teşekkürler.