Re: [GNOME-TR] Linux Topluluk Gezegen'ine davet

2009/1/24 Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe gmail com>:

> Selam,

Merhaba,

Güncelleme konusunda yakın dönemde ne yazık ki bir şeyler yapamadık
ama önümüzdeki günlerde bir hareketlenme olmasına çalışacağız.
Bu konuda fikri ya da katkısı olacak arkadaşları da bekliyoruz.

> Tamam o zaman sizden haber bekleyelim

Joomla'nın kendi RSS desteğini kullanabiliriz sanıyorum.
http://www.gnome.org.tr adresinin sağ üst köşesinden beslemenin
adresine ulaşmak mümkün (
http://gnome.org.tr/index.php?option=com_rss&feed=RSS2.0&no_html=1).
Herhangi bir tag tanımlı değil ve anasayfada yayınlanan tüm haberlerin
listelendiği bir RSS beslemesi. Sanıyorum bu yeterli olacaktır.
Teşekkürler.