Re: [GNOME-TR] Linux Topluluk Gezegen'ine davet

Selamlar;

Topluluk olarak kullandigimiz ayri bir gezegen yok. Ama belki web
sayfasindaki haberler bolumunun beslemesini saglayabiliriz, boylelikle
duyurular da daha etkili olur. Guncellemeye daha fazla ozen gosteririz.

Su an web sayfasinda bu mevcut mu bilemiyorum, belki Deniz
ilgilenebilir.

Bu arada guzel bir ekleme olmus, tebrikler.

Saygilarilma,
Baris.