Re: [GNOME-TR] merhaba

2009/2/20 Sinan Dalgıç <dalgicsinan gmail com>
Merhaba
Ben de gönüllü olarak çeviri yapmak istiyorum ve bunu ilk kez yapacağım.Şu an Ubuntu 8.10 Gnome 2.24.1 kullanıyorum.Almak istediğim paket Ubuntu 2.24 Deskbar Applet

Neler yapmam gerektiğini açıklarsınız memnun olurum.

Aramıza hoşgeldin =) Öncelikle şu sayfaya bakıp ön bilgi almanızda fayda var:
http://gnome.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=51

Bu sayfaya baktıktan sonra, neyi çevirmek istediğinizi buraya belirtin. Birileri mutlaka ilgilenecektir. Gerçi ben de yeniyim ama Gnome 2.26 sürümü için çevirmenler aradığımız konusunda Barış Çiçek'ten bir duyum almıştım. Bu nedenle geldiğiniz iyi oldu =)

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net