Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gtranslator_=C3=87evirisi?=

> Verilen bağlantıda gösterilen yönergeleri takip ederek Damned Lies sayfasına
> üye oldum ve Türkçe ekibi üyesi olarak kaydımı yaptım. Çevrilmesi gereken ve
> çevirmeni olmayan hangi paketler var acaba?

Siz almak istediğiniz paket(ler)i seçip listeye herhangi biri
tarafından şu an çevrilip çevrilmediğini sorabilirsiniz,
ya da size bir paket de önerilebilir tercihinize kalmış. Şu an için
2.26 dağıtım seti içindeki paketler %99 oranında çevrilmiş
duruyor()http://l10n.gnome.org/languages/tr/gnome-2-26/ui/. :)

Bir de şimdi kendim gtranslator
> çevirisini ekleyebilir miyim; yoksa bu paketin bir çevirmeni var mıydı?
> Gerçi .po dosyasında son çeviri tarihi olarak 2002 görünüyor...

gtranslator'un benim bildiğim kadarıyla aktif bir çevirmeni yok ve
oldukça da eski bir çeviriye sahip dediğiniz gibi. Ne zamandır
çevirmek isteyip de zaman bulamadığım bir paketti. Elinize sağlık. :)