Re: [GNOME-TR] GNOME 2.20 surum notlari

Gec cevap yaziyorum kusura bakmayin.

Paket ceviri deposunda gonderildi olarak isaretlendiyse, gonderilmistir.
Ancak Damned Lies'daki branch'lar malesef guncellenmiyor, anladigim
kadariyla o esnada gdm'in branch'e head iken daha sonra gnome-2-20 olmus
cunku kontrol ettigim kadariyla dosya head'de cevirilmis olarak
bulunuyor.

Onumuzdeki surum icin hareketlenmek gercekten iyi olacak. Ceviri Deposu
'nda su eksiklikler var:

* Otomatik KG kontrolleri yapmiyor, mesela istenmeyen kelimeler ya da
imla denetimi gibi
* Last-translator kismini zorlamamiz lazim ki en son ceviren o bolumu
guncellesin. Hatta translator-credits dizgisini de guncellemesi
gerektigi kontrol edilebilir.

Ozellikle ikinci madde icin soyle bir sey dusunuyorum. Ceviri Depo'suna
bir sey gondermek icin once sisteme giris yapilmasi gerekecek ve
last-translator bolumunde yazan seyin sitede kayitli isim ile ayni olup
olmadigini kontrol edecek.

Bu fikir nasil isler bilmiyroum ama daha bir duzen getirecegi kuskusuz.

Saygilarimla,
Baris Cicek