Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 ve GUADEC 2008

On 3/30/07, talat uyarer <uyarertalat gmail com> wrote:
Arkadaslar bu konuda EMO danda yardım istiyebiliriz ?

Emo'ya gidilebilir. Ankara Şubesine sorabilirim..

29.03.2007 tarihinde Murat Kgirgin <muratkgirgin gmail com > yazmış:
Arkadaşlar,

MMIstanbul.org olarak bu etkinlik multimedia ve web gelistirme konusunda her türden desteği sunmaya hazırız.

 Bu güzel bir haber. :)

sevgiler & iyi calismalar

Murat K.girgin

29.03.2007 tarihinde Umit Bozkir <bozkiru itu edu tr> yazmış:
  Merhaba,

On Mon, 26 Mar 2007, Baris Cicek wrote:

  --- kesildi ---

> Acikcasi ozellikle Istanbul'a olan bu yogun ilgi sebebiyle sayet altyapi
> imkanlarini Mayis ayina kadar kararlastirabilirsek (Konferansin
> yapilacagi yer, kalma sorunu, ulasim sorunu, ekibimiz) 2008'i almamak
> icin hicbir neden goremiyorum.

  Bugun ITU Matematik ve Bilgisayar Kulubu'nden (MBK) arkadaslarla ayakustu
konusma firsati buldum ve bu organizasyona ev sahipligi yapabilecegimizi
soylediler.

> Listede bu konuda calisabilecek, ozellikle Istanbul'daki arkadaslar one
> cikarsa ben de bir an once bu konuda calismaya baslamamiz gerekiyor diye
> dusunuyorum.

  Tamam.

> [...]
> 1) Etkinlik nerede olacak?
> 2) Etkinlik boyunca ulasim, kalacak yer gibi sorunlari nasil ucuza ve
> iyi bir sekilde halledebiliriz.
> 3) GNOME Board'unu etkileyecek neler koyabiliriz. Dansozlu bir aksam
> yemeginden ote :) olasi gezi programlari, ya da Ana konusmalar icin
> etkileyici bir mekan gibi (500 kisiyi alabilecek bir tarihi mekan
> mesela)
> 4) Istanbul'u buyuleyici bir sekilde sunmamiz da gerekiyor.
> 5) Ayrica bu konuda Istanbul Belediyesi, ya da Istanbul Valiligi ile de
> temasa gecip bize destek olma seceneklerini de sorgulamamiz lazim.

  - ITU SDKM [1] bu is icin son derece uygun.
  - Ulasim icin servisler ayarlanabilir, Buyuksehir Belediyesi'nin
    imkanlari kullanilabilir.
  - Konaklama icinse Taksim civarindaki otellerle konusabilirmisiz
    (Konaklama yeri ayarlama konusunda arkadaslar benden daha tecrubeli).
  - ITU-MBK ve GNOME-Turkiye gonulluleriyle bu is ayarlanir sanirim.

> Yapilmasi gerekenler az degil. Bu acidan vakit ayirabilecek arkadaslarin
> ben varim demesi gerekiyor.

  Ben varim.:)

Ben de varım. :)

  Tabi arkadaslarin da sorulari oldu:

  - Kac yabanci konuk gelir?
  - Ne kadarlik bir butce olur (Ozellikle konaklama icin konusulacak
    otelleri secmek icin)

1) http://www.sdkm.itu.edu.tr/

Murat Kgirgin