Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?gnome-turk_anasayfas=C4=B1_hakk=C4=B1nda?=

Merhabalar,

Aslinda daha once uzun sureler bunu konustuk, MediaWiki kullanmayi onerenler olmustu ancak sitedeki haber ve benzeri yapilar geregi joomla yonundeki oylar agir basti. Ayrica bizim zaten belgeleri cevirmek icin kullanmaya calistigimiz bir viki'miz vardi; cok kullanilmasa da...

Gnome.org.tr web sitesi icin temel problem tasarim ve yapilacak tasarimin bir CMS'e uyarlanmasiydi; bir kac arkadas gonullu oldu ancak pek bir gelisme olmadi. En sonunda yari dagitik bi' sekilde (!) -yanlis degilsem Deniz Kocak ve Talat Uyarer tarafindan- (emek veren baskalarini atlamis olabilirim) site hazirlandi ve calismaya basladi.

Bu asamaya cok uzun surede gelindi ve bu saatten sonra direkt en alttaki yazilimi, daha sonra ustundeki herseyi degistirmeye calismak -bence- cok buyuk bir hata olur.

Ayrica MoinMoin ve Joomla yi karsilastirirsak, Joomla cok daha becerikli bir CMS.

Ama, web sitesi calismasina katilmak isterseniz, seviniriz.

Iyi calismalar