[GNOME-TR] =?iso-8859-9?q?gnome-turk_anasayfas=FD_hakk=FDnda?=

Merhabalar,

Bugun yer imlerimi düzenlerken gnome anasayfasını ziyaret ettim.Açıldığını görünce çok memnun oldum.Ama içerik yönetim sistemi olarak joomla kullanılması pek hoş olmamış.Bence gnome ve ubuntu gibi moinmoin wiki motoru ile hazırlasak çok daha güzel ve kullanışlı olur.

Moinmoin kullanan bir kaç site :
http://moinmoin.wikiwikiweb.de/MoinMoinScreenShots

Aslında içerik yönetim sistemleri hakkında çok az bilgim olmasına rağmen bana bu şekilde hazırlanması daha mantıklı geldi.Hatta belgeleri inceleyerek kendimize güzel bir tema hazırlayabiliriz.

Bu arada banshee ve f-spot çevirileri ile kimse ilgilenmiyorsa derslerden bulduğum boş vakitlerde karınca hızında çevirmeyi düşünüyorum.
Keşke rosetta özgür olsada çevirileri paylaşarak yürütsek...