[GNOME-TR] =?utf-8?q?=C3=87eviriler=2CGUADEC_2008=2Cvb=2E?=

 Merhaba,
 Gnome-power-manager paketini Gnome 2.18 çıkmadan önce çevirmiştim.(Durum 399 çevrilmiş,1 çevrilmemiş ileti şeklindeydi). En azından 2.18.1'e
yetişmesi gerekiyordu. http://l10n.gnome.org/languages/tr/gnome-2-18 sayfasında paket çevrilmemiş görünüyor. Acaba sayfa güncellenmesi ile ilgili
midir?
 Bir de Ubuntu'da Türkçe dil paketleri gnome yerelleştirme takımlarından tamamen bağımsız mı? Rosetta aracının bizim yerelleştirme takımlarıyla
hiçbir ilgisi yok mu? Örneğin alacarte paketi benim üzerimdeydi, Ubuntu'daki alacarte çevirisine bakıyorum, Barış Bey'e gönderdiğim çeviri değil.
Bu konuda bilgilendirebilirseniz arkadaşlar çok sevinirim.
 Son olarak Talat Uyarer Bey'in blogunda okuduğum kadarıyla GUADEC 2008'i almışız. :) Yapılacak çalışmalara zamanım elverdiğince katkıda
bulunmak isterim önümüzdeki süreçte.

İyi çalışmalar.

--
Volkan Güney