Re: [GNOME-TR] Ubuntuya Tema Kurulumu

Merhabalar;

Tema kurmak icin yapmaniz gereken tek sey System -> Tercihler -> Tema
Tercihleri penceresini acmak, ve indirmis oldugunuz tar.gz uzantili
dosyayi bu pencerenin uzerine tasimak.

Sayet gene ayni hayatla karsilasiyorsaniz, indirmis oldugunuz dosyanin
bagini listeye atarsaniz dosyayi da kontrol etme imkanimiz olur.