[GNOME-TR] Ubuntuya Tema Kurulumu

Merhaba arkadaşlar ben arkadaşlarıma Linux'u sevdirmek için görsellik katmak istiyorum.Ubuntu 6.10 kullanıyorum normal olarak gnome kullanıyorum. Ama bir türlü tema yükleyemedim http://gnome-look.org bu adreste bir sürü tema var bi yerlerde mac diye arattığım zaman bir sürü tema çıkar tar.gz uzantılı tamam indirdim bir kaç tane tar.gz uzantılı sonra tercihlerden tema kura geldim o dosyayı gösterdim dosya biçimi geçersiz dedi. Bana yardımcı olabilecek varsa sevinirim

--
Süleyman Esen
http://stu.inonu.edu.tr/~suesen