Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 Dizgi Donmasi

Baris Cicek yazmış:
Dogrudan hicbir iliskisi yok. Launchpad bir dagitimin (ubuntu) kendi ic
ceviri sistemi. Genellikle launchpad icerisindeki ceviriler GNOME'un
kendi cevirilerinden (yani burada yaptiklarimizdan) guncellenir.

GNOME cevirileri bir dagitima ozgu degildir. Ve ceviri icin temel alinan
dizgiler (ya da kod, belgelendirme, altyapi) GNOME tarafindan uretilen
urunlerdir. Bu acidan farkli dagitimlara ozgu yapilan cevirileri ayni
zamanda buraya da dahil etmek cevirinizin gecerliliginiz ve katkinizin
daha fazla insana ulasmasini saglayacaktir.