[GNOME-TR] Xsupplicant ve Gnome

Selam, bizim okulda öğrencilere kablosuz ağ bağlantısına WEB onaylama yolu uzerinden Radius server kullanrak bir onaylama yapıyorlar. Ben bunun için Linux kullanalara www.bim.yildiz.edu.tr altında bir dokuman yazmıstım. Simdi yeni bir calışma yapmaya başlıyorum Networkmanager projesini kullanarak onaylamayı arayuz ile yapmak. Bu konuda Networkmanager için xsupplicantı nasıl kulnaırım bu konuda bana yardımcı olabilicek bir arkadas var hic olmasa nereden baslamam gerektiği konusunda.