[GNOME-TR] =?iso-8859-9?q?Compex_Fuar=FD?=

Selam Arkadaşlar,

Gnome'un Turkiyede daha iyi tanıtılması ve son kullanıcıya sunulması açısında Compexte stand acmayı teklif ediyorum. Bunun için küçük bir alt yapı sorgulaması yaptım. Bu işi LKD içersinden ancak LKD standını kullanarak yapabilirmişiz. Yani Gnome Turkiye ye ait ayrı bir stand acmamız malesef mumkun değişmiş. Sizin bu konuda görüşleriniz nelerdir? Compexe katılalım mı ? Stand acma çalışması yapalım mı ?

Kolay Gelsin