[GNOME-TR] =?utf-8?q?Gepgen=C3=A7_Festival?=

Merhabalar,
8-10 Aralik tarihlerinde gepgenç [1] festival adında bir etkinlik var.Atölye çalışması / workshop  tadında etkinlikler de olacak.Festival düzenlenme amacı itibariyle de bizim özgür yazılım adına yaptığımız işlerle paralellik gösteriyor kanımca.Bu nedenle ben Gnome Türkiye olarak bu kadar gencin arasında  özgür yazılımı ve gnome'u tanıtabilmenin çok güzel bir fırsat olacağını düşünüyorum.Eğer çoğunluk olumlu bakarsa başvuralım derim.

İyi çalışmalar.

[1] http://www.gepgencfestival.net

--
Ismail ASCI