[GNOME-TR] GDM Sorunu

Selam,
Dun aksam Barisla biraz ugrastik ama onun zamani olmadigi icin cozumu bulamadik. Bende dun aksamdan beri deniyorum ama cozum bulamayınca listeye sorayım dedim. Pardus uzerinde GDM derledim Garnome ile. Garnome prefix olarak /usr/gnome/2.17 verdigim icin herseyi oraya derledi. Simdi gdm yi baslatıyorum Titriyor ama cılıyor hangi kullanıcıyı girersem gireyim calısmıyor. Yani Kimlik Dogrulaması basarız yazıyor nodaemon modunda calıstırdım hata vermiyor. Ne yapmalıyım sizce ?