Re: [GNOME-TR] [Fwd: [Fwd: yelp cevirisi]]

Merhaba'lar;

Gnome 2.14.0 gecti diyebiliriz. Benim de tam bu arada posta sunucumda
bir sorun oldu. Mektuplarimi kontrol edemiyordum, sorunu cozdum ama
malesef biraz gec oldu. Eski mektuplara liste arsivlerinden kontrol
ettim biraz fakat pek bir aktivite de olmadigini gordum.

Bu aslinda buyuk bir ders oldu, bu yuzden bundan sonraki cevirilerde
daha kurumsallasmis bir yapi icine girmemiz gerektigini ciddi bir
sekilde dusunuyorum. Keske bir toplanti yapma imkanimiz olsa, en kotu
ihtimal internet uzerinden bunu yapalim.

Sizin gonderdiginiz cevirileri ben gonderdim. Ozetle bana yollanmis olan
tum cevirileri gonderdim 2.14.0 icinde bunlar yeralacak. Ancak
yukselttigimiz citayi dusurmus oldugumuzu gormek beni cok uzdu. O yuzden
bu kurumsallasmis yapiyi bir an once oturmamiz lazim.

Kurumsallasmadan kastim su. Ceviri isini artik bir otomatik bir sistem
uzerinden yapmamiz gerekiyor. CVS'e gonderme isi bunun en son halkasi ve
bunu ben rahatlikal yapabilirim onemli olan ceviricileri takvimden hizli
bir sekilde haberdar etmek, bununla ilgili gerekli otomatik mektuplari,
hatta listeye uyarilari gondermek. Bunu bir kisiye bagladigimiz zaman
malesef bu tip sorunlar olabiliyor.

Simdi 2.14.1 icin kollari sivayip bir an once ise koyulmak lazim. 2.16
icin tamamiyle otomatize ettigimiz bir yapiyi hayata gecirmemiz lazim.
Bunu onceden de konusuyorduk ama artik bunun bir ihtiyactan ote
zorunluluk oldugunun bilincindeyim en azindan sahsim adina.

Simdi bu mektubu aceleyle yazyirum, biraz vakit bulunca daha detayli bir
mektup yollayacagim. Yasadigim sorun nedeniyle olusan aksakliktan dolayi
herkesten ozur dilerim.