Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-9?Q?Toplant=FD?=

Gecikti biraz ama, evet toplandik. Cok keyifli bir sohbet oldu.
Katilacak bazi arkadaslarin isi oldugu icin pek kalabalik olamadigimiz
icin (3 kisi :) cok onemli kararlar alamadik belki ama Deniz Ogut ile
tanisma firsati bulduk.

Kendisi GNOME icin nasil faydali olabilecegi hakkinda bilgi almak ve
tanismak icin katilmis. Ben kendisine GNOME'un ciddi bir tanitima
ihtiyaci oldugundan, ve kendisinin bu konularda daha faydali
olabilecegini dusundugu icin bu alanda bize yardimci olmasini talep
ettim kendisi de kabul etti.

GNOME altinda Marketing takimindan destek alarak, Turkiye'de GNOME
hakkinda bilgilendirici ne tip faaliyetler yapabilecegimizi konusma
sansi bulduk bu acidan.

Keske daha fazla katilim olsaydi, ancak gene de benim icin en azindan
cok keyifli ve faydali bir toplanti oldugunu dusunuyorum.

Sanirim en kisa zamanda tanitim acisindan bir seyler yapabilecegiz. Bu
uzunca zamandir ihmal ettigimiz bir konu idi. Bu konuda liste uzerinde
de beyin jimnastigi yapmamiz gerektigini de dusunuyorum. Biraz vakit
bulunca bu konu hakkinda da bir mektup atmayi dusunuyorum.

Gene eskisi gibi genis katilimli toplantilar yapmak dilegiyle.