Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-9?Q?Toplant=FD?=

Arkadaslar, Ankara Toplantisi, uzun suredir gerceklestiremedigimiz bir
toplanti olacak.

Bu toplantiya Istanbul'dan gelecek arkadaslar da var. Bu acidan
Cumartesi gunu (ozellikle Ankara'da bulunacaklar icin) katiliminiz cok
faydali olacak.

Gelecege donuk olarak konusmak icin bu toplantiyi ben sahsim adina cok
onemsiyorum. Neden ileride GUADEC Turkiye'de olmasin, ya da neden daha
girisken bir topluluk olmayalim, fuarlarda, etkinliklerde daha baskin
olmayalim. Bunlari konusmak icin cok iyi bir firsat olacak.

Simdiye kadar hic Ankara'da toplanti yap(a)madik. Bu acidan da bir
farklilik olacak.

Simdiye kadar Gnome Turkiye'yi uzaktan izlemis olanlar icin de cok iyi
bir tanisma firsati olacagindan eminim. Bu acidan Cumartesi gunu
vaktinizi keyifli bir sohbet icin ayirmanizi diliyorum.

Cumartesi gunu gorusmek uzere.