[GNOME-TR] Gedit ve Zemberek

Öncelikle Farkındayım Listeyi çok meşgul ediyorum spam gibi olmaya
başladı e-postalarım. Bundan dolayı liste sakinlerinden özür diliyorum.

Gnome konusunda bilgisizliğim ve yardım alınabilecek tek yer olduğundan
dolayı mecburen atıyorum bu postaları.Şimdiden anlayışla
karşılayacağınızı umuyorum.

Artık hemen hemen Gnome'un her yerinde yazım denetimi yapar duruma
geldim. Şuan Gaim de yazarken, Xchat konuşurken veya Evolation da posta
yazarken yazım denetimi yapabiliyoruz. Barış Çicek'in de dediğini
yaparak gtkspell enchant yamasını yaptım ve şuan Gaim yazım denetimi
desteğini sağlamış durumda. Fakat bu yama ile Gaim de başarılı bir
şekilde sonuç almama rağmen hala Gedit de bir sonuç almadım. Acaba Gedit
başka bir şey mi kullanıyor imal denetimi için ? Gtkspell kullandığından
emin miyiz ? Bu konuda yol gösterebilir misiniz ?

İlgileneceğinizi umarak şimdiden teşekkür ediyorum.

--
Talat UYARER <uyarertalat gmail com>