Re: [GNOME-TR] spatial file manager

Selam,

Sekmeli de çok pencerelidir... Bence ayrım, pencerelerin ayrık olup
olmadığına göre yapılmalı. Çok pencereli uygulamalarda alt pencereler
ya ana pencereye sekmelerle gömülüyor ya da ayrık veya ortak pencereler
halinde oluyor ve bunu kullanıcı ayarlardan seçebiliyor.
Ben KDE kullanıyorum ama onda da çevirilerde buna dikkat edilmemiş.
Eh sonuçta bunlardan birini seçerken en fazla iki yada üç iş yapılmış
olur ama çeviri anlamlı olsa bu da olmayacak. Ayrık Pencereli/Sekmeli/Menüden Seçmeli
şeklinde bir ayrım bence daha iyi olur. Bu spatial hangisine karşılık düşüyorsa...

KDE açısından bakınca, ayrık pencereli uygulamaya şimdiye dek rastlamadım,
(diyaloglar bu kapsamda değil) sekmeli olmazsa bir menüden seçmek
gerekiyor. KDE uygulamalarında Sekmeli/Menüden seçmeli şeklinde
bir ayrım olabilir, ayrı...
GNOME cephesini bilmiyorum.

Çevirilerde dikkat edilmesi gerekenler kişiden kişiye değişiyor tabii ;-)
Uzamsal/Alansal gibi yuvarlak laflarla suya sabuna dokunmadan geçiştirmek de olası...

Esen kalın,
Nilgün

Per 29 Eyl 2005 10:37 sularında, tutku dogan şunları yazmıştı: