Re: Gedit'i alabilir miyim?

Oncelikle tebrik ederim topluluk olarak bu tip bir calismaya katilim
gostermek istediginiz icin.

Bir kac hatirlatmam olacak, bu calismaya katilan arkadaslara iletmenizi
rica ediyorum. Oncelikle Ceviri Nasil Yapilir belgesini
(http://www.gnome.org.tr adresindeki) ceviri yapmaya baslamadan once
kesinlikle okunaniz gerekiyor. Bunun faydasini hem ceviren kisi hem de
ceviriyi kontrol eden kisiler fazlasiyla goruyor.

Bunlarin disinda ceviri yapmadan once listeye haber vermeyi hicbir zaman
ihmal etmeyin. Cunku paketler burada da gordugunuz gibi baskasi
tarafindan ceviriliyor olabiliyor. Bazen sure uzuyor, bazen ceviren
arkadas bitirmis ancak gondermeyi unutmus oluyor. Bu tip durumlarda
zaten eksikligini duydugumuz insan kaynagi ihtiyacimizi bosa harcamamak
icin liste ile iletisim cok onem kazaniyor.

Son olarak da ceviriye katilan tum arkadaslarin ayri ayri listeye uye
olmalarini kendilerine iletirseniz cok sevinirim.