Re: Gedit'i alabilir miyim?

O zaman gnome-meeting'i alabilirsiniz. Yanilmiyorsam Totem'de bosta. Bu
iki pakette onemli paketler, ikisinden birisini cevirirseniz cok iyi
olacak.

Hangisini aldiginizi listeye belirtin adinizi durum sayfasina ekleyeyim.
Bu arada durum sayfasini da duzeltme imkani buldum:
http://www.gnome.org.tr/durum/

Adresinden ulasabilirsiniz. Sanirim Onur da subdomain ayarlarini yapar,
ve eski http://durum.gnome.org.tr calisir hale gelir.

Herkese kolay gelsin.