Re: Gedit'i alabilir miyim?

Arkadaslar merhaba,
Istanbul Universitesi Elektrik-Elektronik Kulubu olarak yerellestirme calismalarina baslamis bulunmaktayiz.bir kac gun icinde bir dizi po dosyasiyla katilmis olacagiz :)

Kolay gelsin

Ismail Asci

On 5/5/05, Baris Cicek <baris teamforce name tr> wrote:
On Thu, 2005-05-05 at 14:16 +0300, Erçin EKER wrote:

> En son ben çeviriyordum Gedit'i ve şu sıralar güncellemeye çalışıyorum.
Biliyorum aslinda senin ugrastigini ancak, dedigim gibi bu uzun ceviri
sureleri bir sekilde tikanma olusturuyor.

Eger bir hafta icerisinde bitirebileceksen, sende kalsin paket. Ancak
eger bitmeyecekse Furkan'i listeye ekliyorum.