Re: Durum Sayfasi

Evet sanirim bana bir evince cevirisi gelmisti Gorkem Cetin tarafindan.
Henuz inceleyemedim. Ancak bu sayede calisma prensiplerimizden de
haberder olmussunuzdur sanirim. Oncelikle alinacak paketi listeye
danisiyoruz, sayet bir sorun yoksa ceviriye ondan sonra basliyoruz.
Evince icin oyle olmadi ama eminim bundan sonraki cevirilerinizde bu
hassasiyeti gosterirsiniz.

Ben adinizi durum sayfasina ekliyorum, ceviriyi de kontrol edip size
geri donecegim.