Durum Sayfasi

Merhaba;

Durum sayfasinda bir kac degisiklik yaptim. Artik 2.12 icin olan
paketlerin durumunu listeliyor. Gnome 2.12 icin Dizgi Donmasi (String
Freeze) Agustos'un 12'sinde basliyor. Artik yavas yavas elimizdeki
paketleri guncellemeye baslama vakti geldi yani.

Gene 2.10'da yaptigimiz gibi paketlerin hepsini bos kabul edip
cevirileri almak isteyenlerin onunu acalim diyorum. Pek tabi oncelikle
eski ceviren arkadaslara sormak kaydiyla.

Sanirim yeni katilan arkadaslarin da yardimiyla Gnome 2.12 icin yuksek
bir oran ve kalitede ceviri yapabiliriz. Uzerinde paket bulunan
arkadaslar durum sayfasindan (http://durum.gnome.org.tr) paketlerini
durumunu kontrol edip cevirmeye devam edip etmeyeceklerini listeye
bildirirlerse cok iyi olur.

Simdiden herkese kolay gelsin.