Re: Durum

Cum, 2005-07-22 tarihinde 13:47 +0300 saatinde, Baris Cicek yazdÄ:

> Neyse seneye gorevinin basina tekrar donersin, yaptiklarin icin Gnome
> Turkiye ailesi :) adina tesekkuru bir borc bilirim. Ama ABD'de de devam
> edebilirsin organizasyonlarina. Mesela bildigim kadariyla eski
> topraklardan Burcin Donmez'de ABD'de yasiyor. Topluca bir ABD oturumu
> yapabilirsiniz. Telekonferans ve bilimum teknolojilerle bir oturum
> yapariz kim bilir.

=) YaparÄz. Zaten benim online olduÄum saatler heralde Ãok
farketmicektir. Sabahlara kadar oturmÄcaÄmÄ dÃÅÃnÃyorum tabi.

> Firat Kucuk ilgilenebilecegini soylemisti. Anlasip bir planlama
> yapabilirsiniz sanirim.

Firat bana MSN veya Jabber'la ulaÅabilir misin?

> Ankara'ya her arkadasi bekleriz, kapimiz herkese acik. :) Toplanti vakti
> belirleyelim, siz gelebileceginiz zamani ayarlayin bir seyler yapalim.
> Pek vakit kalmadi ama anladigim kadariyla ona gore hareket edelim.

Ankara'da toplantÄ yaparsak katÄlÄm ne dÃzeyde olcak bakalÄm ve gelelim.
Hatta sonrasÄnda bi mangal olayÄ vardÄ yanlÄÅ deÄilsem =).

Buarada, Burcin'in mail adresinin unh.edu olmasÄndan yola ÃÄkarak
BurÃin'in bize (Binghamton Univ) 366mil (google'a gore ~4 saat)
uzaklÄkta olduunu gÃrdÃm, eh zor tabi ama neden olmasÄn :P.