Durum

Selamlar,

BazÄlarÄnÄzÄn bildiÄi gibi ben 21 AÄustos itibariyle okuluma New York'da
devam etcem. YaklaÅÄk 1 sene orda olcam ve bu bir sene iÃinde
toplantÄlarÄ ayarlayamayacaÄÄm =/.

DiÄer yandan, ders programÄm ve burdaki diÄer iÅlerle ilgilenmemem gibi
sebeplerden dolayÄ Ãeviriler ve gnome.org.tr iÃin daha fazla zamanÄm
olacak.

Erhan'Än yerine siteyi ben dÃzenlemeye ÃalÄÅcam, ama bu arada yardÄm
etcek veya "hepsini ben yaparÄm" diyen birisinin olmasÄnÄ Ãok isterim
=P.

Son olarak, ben gitmeden Ãnce, -hazÄr zamanÄ da gelmiÅken- bir gÃrÃÅme
yapalÄm mÄ? BarÄÅ'la konuÅtum, Ankara olabilir gibi gÃzÃkÃyor. Tabi
nerde katÄlÄm olacaÄÄna baÄlÄ aslÄnda =). Hem durumu tekrar gÃzden
geÃiririz, hem yeniden bir iÅ bÃlÃmà yaparÄz ve kalan iÅleri
deÄerlendiririz, hem de tempoyu biraz daha arttÄrÄrÄz ;).

Äyi ÃalÄÅmalar

--
GPG Key: (0xD68E23E6)
Jabber: onur cakmak jabber org