Re: Durum

On Fri, 2005-07-22 at 10:35 +0300, Onur Can CAKMAK wrote:
> Selamlar,
>
> BazÄlarÄnÄzÄn bildiÄi gibi ben 21 AÄustos itibariyle okuluma New York'da
> devam etcem. YaklaÅÄk 1 sene orda olcam ve bu bir sene iÃinde
> toplantÄlarÄ ayarlayamayacaÄÄm =/.
Neyse seneye gorevinin basina tekrar donersin, yaptiklarin icin Gnome
Turkiye ailesi :) adina tesekkuru bir borc bilirim. Ama ABD'de de devam
edebilirsin organizasyonlarina. Mesela bildigim kadariyla eski
topraklardan Burcin Donmez'de ABD'de yasiyor. Topluca bir ABD oturumu
yapabilirsiniz. Telekonferans ve bilimum teknolojilerle bir oturum
yapariz kim bilir.

> DiÄer yandan, ders programÄm ve burdaki diÄer iÅlerle ilgilenmemem gibi
> sebeplerden dolayÄ Ãeviriler ve gnome.org.tr iÃin daha fazla zamanÄm
> olacak.

> Erhan'Än yerine siteyi ben dÃzenlemeye ÃalÄÅcam, ama bu arada yardÄm
> etcek veya "hepsini ben yaparÄm" diyen birisinin olmasÄnÄ Ãok isterim
> =P.
Firat Kucuk ilgilenebilecegini soylemisti. Anlasip bir planlama
yapabilirsiniz sanirim.

> Son olarak, ben gitmeden Ãnce, -hazÄr zamanÄ da gelmiÅken- bir gÃrÃÅme
> yapalÄm mÄ? BarÄÅ'la konuÅtum, Ankara olabilir gibi gÃzÃkÃyor. Tabi
> nerde katÄlÄm olacaÄÄna baÄlÄ aslÄnda =). Hem durumu tekrar gÃzden
> geÃiririz, hem yeniden bir iÅ bÃlÃmà yaparÄz ve kalan iÅleri
> deÄerlendiririz, hem de tempoyu biraz daha arttÄrÄrÄz ;).
Ankara'ya her arkadasi bekleriz, kapimiz herkese acik. :) Toplanti vakti
belirleyelim, siz gelebileceginiz zamani ayarlayin bir seyler yapalim.
Pek vakit kalmadi ama anladigim kadariyla ona gore hareket edelim.