Hoşgeldiniz...

Merhaba

Yeni Ãyelere hoÅgeldiniz diyoruz. :-)

GNOME yerelleÅtirme projesinde gelinen noktayÄ
listeye gÃnderdim. Ãeviri yÃzdemiz ise (iki
temel paket iÃin: developer-libs ve desktop) her
zaman aÅaÄÄdaki adresten kontrol edilebilir.

http://www.gnome.org.tr/durum

Yeni GNOME sÃrÃmà 2.12 iÃin Ãeviri durumu
ise bu adreste:

http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.12/tr/

KDE'den farklÄ Åekilde ayrÄ branÅlar ayrÄ
Ãeviriye tabi tutuluyor.

KDE benzeri bir yapÄ burada da var, isteyen
Ãeviri ÃalÄÅmalarÄna hemen dahil olabiliyor.
Ãeviriler iÃin Gtk/GNOME ÃrÃnà olan
Gtranslator (www.gtranslator.org) ya da
Kbabel kullanÄlabilir.

Tekrar hoÅgeldiniz.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem

Cemil Mutlu'dan:

BÃtÃn Gnome-TÃrk ePosta Listesi sakinlerine selamlar...

Ben Cemil MUTLU bir okulda mÃdÃr yardÄmcÄsÄ olarak gÃrev yapmaktayÄm.
Bir dÃredir KDE YerelleÅtirme ÃalÄÅmalarÄna katÄldÄm ve halen etkin
olarak KDE yerelleÅtrime ÃalÄÅmalarÄna devam etmekteyim.

Gnome MasaÃstÃ'nÃn de daha gÃzel ve %100 tÃrkÃe olabilmesi iÃin sizlere
de yardÄm etmek iÃin buradayÄm. EÄer eposta listesi yÃneticileri de
uygun gÃrÃrlerse sizlerin arasÄna da katÄlmak ve bir nebze de olsa
yardÄmcÄ olmak beni mutlu edecektir.

SaygÄlar sevgiler....
Cemil MUTLU

Bekir Sonat'tan:

Listeye yeni Ãye oldum.
   Uygun gÃreceÄiniz bir dosyayÄ Ãevirebilirim.
   Sistemimde Gnome kurulu degil,-sart ise kurarÄm.

-KBabel kullanÄyorum. -SÃre kÄsÄtÄnÄz var mÄ.

BaÅarÄlar..