Re: Dock

Kenetleme kullanilabilir saniyorum, ben bir kac ceviride o sekilde
kullandigimi hatirliyorum sanki. Kenetlenebilir nesne, arac cubugunu
kenetle gibi, sanirim anlasiliyor.

Bir de su proseduru tekrar hatirlatmak istiyorum. Oncelikle paketleri
alan arkadaslar lutfen aldiklarini listeye bildirsinler. Diger turlu
'ben bu paketi bitirdim buyrun burada' gibi emrivaki ceviri yaptigimiz
zaman kordinasyonu saglamamiz mumkun olmuyor. Gecmiste bu sekilde bir
sistem izlenmediginde cevirilerin tikandigini, ya da bosa ceviriler
yapildigini lutfen unutmayin. Sayet listeyi mektup ile bilgilendirmek
pratik gelmiyorsa baska bir yol arayisina gidebiliriz, fikirleriniz
varsa bekliyorum. Ancak baska bir metod bulana kadar lutfen posta
listesini kullanalim.

Bu arada listede gene kelime tartismaya baslamis olmak cok sevindirici.
Artik interaktif ve daha etkin kullanabilecegimiz bir sozluk
olusturmanin vakti geldi saniyorum. Baska ceviri projelerinin
kullandigi, oylama yapilabilen (sirf kelime secimi icin saniyorum
bugzilla tarzi degil) arayuzler vardi. Belki onlari incelemek isteyen
arkadaslar vardir. Eger bu tip bir calismaya katkida bulunacaklar varsa
lutfen niyetlerini belirtsinler.