Re: Miguel de Icaza Turkiye'de

Tarih Mart 4-6 arasi olacak. Miguel de Icaza blog'da yazarken yanlis
yazmis. Ayrica bizimle birlikte yemek yemekten de mutlu olacagini
soyledi. Bu tarih benim icin de uygun. Biraz kalabalik olalim da ayip
olmasin. :))) Cok da guzel bir firsat oldu bu toplanti icin. Dogatepe
iyi aslinda ama soyle dansozlu, raki masasi olan bir yere de
gidebilirdik. :))) j/k

Stand icin de simdiden calisalim. Bir ay gibi kisa bir zaman var. Ben
fiziksel durumunu bilmiyorum oranin ona gore bir kac atraksiyon
yapabiliriz. Sponsor olursa sahane olur. Olmasa bile bir seyler yapalim
ama.