Re: Miguel de Icaza Turkiye'de

Baris Cicek yazmış:

Bugun blog'unda yazmis kendisi,
http://open.bilgi.edu.tr/freedays/index.php?lang=en icin Nisan ayinda
(her ne kadar sayfada mart 3-5 dese bile) gelecegini yazmis. Eger tarih
Mart 3-5 arasi olursa ben de iki elim kanda olsa gelebilirim.

Gnome toplantisi tarihimiz de kesinlesmis olur boylelikle. :) Ben
kendisine mail atip toplantimiza katilmak isteyip istemeyecegini
soracagim. Kendisiyle Bogaz'a nazir bir yemek ve guzel bir sohbet imkani
kacmaz herhalde. :) Hatta belki bir program ayarlasak cok daha sIk olur.
Gnome'cular olarak Miguel'i biz agarlamazsak ayip olur simdi. :P

Ancak su tarih isini bir kesinlestirmek lazim. Belki de Acik kaynak
gunleri'ne gelmeyecektir neyse ogreniriz.

Merhaba

Açık Kaynak günlerine geliyor, ancak bir tarih karışıklığı olduğu kesin...

GNOME Türkiye adına yapılabilecek en uygun şey, bir GNOME standı
açmak olacak.

İlgilenmek isteyen var mı? Ben broşür, bayraklar vb için sponsorluk
ayarlayabilirim diye düşünüyorum.

İyi çalışmalar
Görkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard