Re: Miguel de Icaza Turkiye'de

Tarih mart 3-5 ise ben kesinlikle yardimci olabilirim stand icin. Bunun
disinda, eger brosur, bayrak yaptirablirsek sahane olur diye
dusunuyorum. Bu vesileyle bir Gnome Turkiye logosu da cikartiriz belki.

Miguel de Icaza'ya tarih ile alakali olarak bir mektup attim cevabini
bekliyorum. Bu arada bu tarihlerde bir toplanti ayarlayalim gene eski
mekanimizda yemek ayarlayalim diyorum ben. PR olarak Onur ne der bu
konuda merak ediyorum?