Re: Gnome 2.10 Oncesi Ceviri Durumu

Yetistikten sonra, bastan kontrol etmesi daha iyi herkes icin gecerli
tabi. Her ne kadar kontrol ediliyor olsa da bir cok imla hatasi, mantik
hatasi gozden kacabiliyor cevirilerde. Gene diyeyim simdiden de demedi
olmasin ;) Bu gnome 2.10 release'i sonraki bir KG calismasi yapsak
gozden gecirsen felan ... Toplantida bu konuyu da konusursak iyi
olacak.