Re: Gnome 2.10 Oncesi Ceviri Durumu

Selam

On Mon, 28 Feb 2005 23:29:56 +0200, Baris Cicek <baris teamforce name tr> wrote:
> Merhaba;
>
> Ceviri icin vakti olan arkadaslarin dikkatine;
>
> Gnome 2.10 oncesi ceviri durumunu aktarmak istiyorum:
> desktop:
> -----
> eog (143/10/8) Ridvan Can'dan bir cevap gelmedigi icin isteyenbirisi bu
> paketi alabilir.

[biraz burdan kestik]

> gtkhtml (411/7/7) Onur Can Cakmak, cevireceginden ve yetistireceginden
> hic kuskum yok. :)

Veri kaybÄndan sonra dokunamadÄm ama tabii ki yetiÅcek. :)

> nautilus (1169/38/7) Ben de bu paket, bugun yarin cevirmis olurum.

[burdan da alalÄm]

> developer-libs
> -----------
> gkt+
> gtk+properties  Bunlari Onur Can Cakmak almisti. Onur ne alemde bu
> paketler?

BunlarÄ da dÃzeltiyorum Ãok fazla ÄvÄr zÄvÄr var kodlara geri bakmayÄ
gerektiriyor kimi yerlerde ama olcak, olcak :)

[biraz daha keselim]

> Ve cevaplardan sonra kalan paketler. Gordugunuz gibi durumumuz pek iyi
> sayilmaz, cok da az zamanimiz kaldi. Herkes son bir hafta gayreti
> gosterirse toplantiya kadar 100% yapabiliriz saniyorum.

YapalÄm artÄk. Buarada Seha'nÄn Ãevirisi, bugÃn muhabbet arasÄnda
geÃtiÄi kadarÄyla iyi ama yavaÅ gidiyor. YetiÅtirir Seha :). Sonra onu
da bana yollar, gÃndeririz. Ama anladÄÄÄm kadarÄyla tÃm paketi baÅtan
sona kontrol ettiÄi iÃin ve tutarsÄzlÄklarÄ dÃzelttiÄi iÃin baya bi'
zamanÄnÄ alÄyor.