Gnome 2.10 Oncesi Ceviri Durumu

Merhaba;

Ceviri icin vakti olan arkadaslarin dikkatine;

Gnome 2.10 oncesi ceviri durumunu aktarmak istiyorum:
desktop:
-----
eog (143/10/8) Ridvan Can'dan bir cevap gelmedigi icin isteyenbirisi bu
paketi alabilir.

epiphany (715/72/58) Ercin Eker'e ait. En son listeye bir kac sey
soruyordu ama, bitirebilecek misin Ercin?

evolution (3279/416/137) Benim uzerimde paket, en cok eksigi olan da bu
sanirim. Bugun yerin cevirmeye basliyorum.
evolution-data-server (771/101/83) Bu da benim uzerimde evolution ile
ayni sekilde.
evolution-exchange (275/15/35) Evolution ile ayni sekilde.

gal (236/5/9) eog ile ayni sekilde. Ridvan Can'dan cevap gelmedigi icin
isteyen birisi alabilir.

gcalctool (179/142/50) Burcin Donmez paketlere baktigini soylemisti. Bir
kac guncelleme yolladi ancak, bu bir kac paket daha var. Burcin bunlari
yetistirebilecek misin?

gedit (557/170/295) eog ile ayni durumda. Bu paketi tecrubeli
arkadaslardan birisi alabilirse cok iyi olacak, onemli bir paket ve son
gunlere sIkismazsa cok iyi olacak.

ggv (267/6/1) Bosta gorunuyor bu paket, almak isteyenler alabilir, zaten
cok az cevirilmemis dizgi var.

gnome-applets-locations (4329/1725/431) Bu dosyaya en son guncellemeyi
Gorkem Cetin yapmisti. Cok ugrasi olan bir paket. En son Emre Kadioglu
almak istedigini soylemisti, ama ondan sonra bana guncelleme yollamadi.
Emre hala uzerinde calisiyor musun?

gnome-backgrounds (0/0/10) Yeni bir paket, ve henuz ceviren olmadi.
Almak isteyenler buyursunlar.

gnome-control-center (584/49/31) Bu paket bende, bugun yarin cevirmeye
basliyorum.

gnome-games (1025/95/83) Bu paket metin tinay'in uzerinde. Hala uzerinde
calisiyor mu bilmiyorum. Metin ne alemde bu paket? Yetistirebilecek
misin?

gnome-panel (463/35/20) Seha Islam'in uzerinde. Hala ceviriyor bastan
kontrol ederek onu biliyorum. Seha ne alem de yetisecek mi?

gnome-system-tools (321/74/36) Bu paket Tamer Sezgin'in uzerinde ancak
en son mektup attigimdan beri cevap gelmedi. Yani isteyen alabilir.

gnome-volume-manager (41/16/13) Bu paket Erhan Ekici'nin uzerinde.
Erhan'dan bu aralar ses soluk yok merak etmeye basladim? Erhan bu paketi
cevirebilecek misin?

gnomemeeting (653/80/60) Davut Topcan'daydi. Davut benden bir ara
istemisti paketi ancak sonra ne oldu bilmiyorum. Uzun suredir de listede
goremiyoruz. Bu paketi de birisi alabilir sanirim cok eksik var son
zamanlara birakmayalim.

gnopernicus (1182/20/12) Burcin Donmez'in cevabini bekliyelim.

gpdf (158/0/9) gnomemeeting ile ayni durumda. Ancak bunu ben
duzeltebilirim saniyorum.

gtkhtml (411/7/7) Onur Can Cakmak, cevireceginden ve yetistireceginden
hic kuskum yok. :)

nautilus (1169/38/7) Ben de bu paket, bugun yarin cevirmis olurum.

gtksourceview (261/24/9) Enver Altin'da bu paket. En son mektubumdan
sonra bir kac defa listede gordugumu hatirliyorum. Enver bu pakete
bakabilecek misin?

procman (85/36/46) gnomemeeting ile ayni durumda. Birisi alabilir.

system-tools-backends (147/3/9) Bu paket de bosta, almak isteyen birisi
alabilir.

totem (122/72/163) Bu paketi Furkan Duman almak istedigini soylemisti
ama sonra ne oldu bilmiyorum. Furkan hala almak istiyor musun? Eger
Furkan almazsa arzu eden birisi alabilir. Ancak cevirilemis cok dizgi
var o yuzden acele etmeniz dilegiyle.

zenity (82/19/7) Bu da Burcin'in paketlerinden. Burcin bitirebilecek
misin?

developer-libs
-----------
gkt+
gtk+properties  Bunlari Onur Can Cakmak almisti. Onur ne alemde bu
paketler?

libbonoboui Bu paket bende bugun yarin alabilirim.

Asagiya ise alinabilecek paketlerin listesini ayrica koyuyorum secmede
kolaylik olsun diye:
-----------------
eog
gal
gedit
ggv
gnome-backgrounds
gnomemeeting
gpdf
procman
system-tools-backends

Ve cevaplardan sonra kalan paketler. Gordugunuz gibi durumumuz pek iyi
sayilmaz, cok da az zamanimiz kaldi. Herkes son bir hafta gayreti
gosterirse toplantiya kadar 100% yapabiliriz saniyorum.

--
Baris Cicek <baris teamforce name tr> #Key id: 1024D/03190DA8
eng//Please don't add me to your address book if you're using MS Outlook