Re: [GNOME-TR] eog, interpolaration

Selam,

Paz, 2005-08-14 tarihinde 17:42 +0300 saatinde, NilgÃn Belma BugÃner
yazdÄ:
> Selam,
>
> interpolaration mÄ? interpolation mÄ?

interpolation

> interpolation iÃin aradaÄerleme karÅÄlÄÄÄ var.
>
> interpolaration iÃin bir karÅÄlÄk bulamadÄm.
> Kutuplama ile ilgili olarak bir interpolation :-)
> yapÄlmÄÅ gibi gÃrÃnÃyor.

interpolaration kutuplarla ilgili olmalÄ sanÄrÄm.
EÄer interpolation iÃin karÅÄlÄk "aradeÄerleme" ise direkt onu
kullanalÄm, sonra nerden indi bu laf diye gelmesin kimse. =)

"Resim AradeÄerleme" olarak Ãeviriyorum o zaman aksi bir fikir yoksa.

> Resim arakutuplamasÄ gibi bir karÅÄlÄk olabilir gibi.
> (Otomatik kontrol dersinden aklÄmda kaldÄÄÄnca (20+ yÄl);
> bir sistemin dengede olduÄu frekanslara o sistemin
> kutuplarÄ deniyordu. Renklerin de birer frekansÄ vardÄr.)
> Ãok teknik kaÃÄyorsa, uydurun birÅey...
>
> Esen kalÄn,
> NilgÃn

Äyi ÃalÄÅmalar