[GNOME-TR] eog, interpolaration

Selamlar,

interpolaration kelimesi eog'da dÃzenleme olarak ÃevirilmiÅ ama
anlaÅÄlmayacak kadar uzak bir anlam gibi gÃzÃkÃyor.

Bi' iki sÃzlÃkteki anlamÄ:
http://www.seslisozluk.com/?word=interpolation&go_search=Search
http://www.pratiksozluk.com/sozluk.php?word=interpolation&dictionary=0

interpolaration, aslÄnda bir yaklaÅÄm methodu, a'dan b'ye c adÄmda
giderken aradaki deÄerleri bulma yÃntemiyle yapÄlan biÅey ama sanÄrÄm
TÃrkÃe'de yok.

Burda "ià deÄerleme" bana en dÃzgÃn olanÄ gibi gÃzÃkÃyor ama
"Image Interpolaration" iÃin "Resim ÄÃ DeÄerlemesi" bana "Resim
DÃzenlemesi" kadar alakasÄz gÃzÃkÃyor aÃÄkcasÄ.
"Resim Enterpolarasyonu" Åeklinde Ãevirmeyi dÃÅÃnÃyorum.

Sizin fikirleriniz nelerdir?

Äyi ÃalÄÅmalar
--
GPG Key: (0xD68E23E6)