Re: [GNOME-TR] Bir ceviri istegi

Merhaba;

Gnome Projesi sunucusunda solfege adinda bir yazilim bulunmuyor.
Dolayisiyla o yazilimin cevirisi ile biz dogrudan ilgilenmiyoruz.
Programin sitesinden edindigim izlenim de yazilimin Gnome uygulamasindan
daha cok GNU uygulamasi oldugu yonunde.

Yazilimin cevirisi ile alakali bilgileri su adreste
(http://www.solfege.org/Solfege/TranslateSolfege) anlatmislar sanirim
ama en saglikli bilgiyi programin yazarlarina bir mektup atarak
alabilirsiniz. Hatta kendisine besteci oldugunuzu ve programlarini
kullandiginizi soylersiniz ayrica bir moral de vermis olursunuz diye
dusunuyorum.