[GNOME-TR] Bir ceviri istegi

Sevgili GNOME dostları,
Bendeniz aynı zamanda bir KDE Çeviri grubu üyesi ve KDE çevirmeniyim. Bugüne kadar "kplayer" ve "kdetv" yazılımlarını çevirdim. Aynı zamanda kardeş çeviri grubu olan GNOME Çeviri üyesiyim. Ancak GNOME çeviri grubunda hiç GNOME yazılımı çevirmedim. Ancak çevirmek istiyorum. Çevirmek istediğim çok özel bir yazılım var. Yazılımın adı "SOLFEGE". Aşağıda imzamın altındaki Web sayfasına giderek CV'mi okuyanlar benim bir besteci ve üniversite öğretim üyesi olduğumu göreceklerdir. Çevirmek istediğim yazılım ise direkt olarak benim mesleğimle ilgili. Bu bir kulak eğitimi yazılımı. Web sayfasını aşağıda veriyorum. GNOME için çok özel bir yazılım.

http://www.solfege.org/

Bu yazılımın .po veya .pot dosyasını nereden alacağımı bilemiyorum. Bu konuda sizden yardım istiyorum. Sevgilerimle.

--
Server Acim
Composer