Re: Web Sayfasi - Son hali

Merhabalar...

Quoting Gorkem Cetin <gorkem bahcesehir edu tr>:

> Gezgin cubuk amaciyla yapilmis ise hic sorun yok. Ama bu durumda sol
> taraftaki menulerin tamaminin altta olmasi gerekiyor ki sayfaya bakan
> kisi menuler arasindaki farki bulmak zorunda, tahmin etmek durumunda
> kalmasin. Sayfayi izleyenleri dusunmek zorunda birakmayalim.

Sol taraftaki menulerin hepsini aksam alt kismada aksam ekleyecegim.

> Bosluk attiginda da durum degismeyecektir. HTML kodu eksik duruyor.
> Tabloya height=100% parametresi vermek gerekiyor. Bahsettigim iki
> sayfanin en altına bakarsan sorunu anlayabilirsin. En dipteki ince
> Cubuklarin genislikleri farkli.
Himmm. Biraz degisirdim sayfayi. Son haline bakip bu kismi tekrar soyler misin?
Ama dedigin kisma dokunmamis olabilirim.

> Ana sayfayi da degistirmek gerekiyor bu durumda. Eger su baglantilari
> sol tepeye eklersen icindekileri hazirlayabilirim:
>
> GNOME Nedir?
> GNOME Turkiye
> GNOME 2.6/2.8
>
> Ayrica sayfanin adini "GNOME Turkiye" olarak degistirmemiz lazim.

Sayfanin adini zaten "GNOME Turkiye" olarak degistirdim. Ceviri linklerini
solda ayri bir kutuda "GNOME Turkiye" linklerini ayri bir kutuda toplayacagim.
Belirttigin linkleri ekleyecegim. Bu durumda sen de bu sayfalari yazmaya
baslayabilirsin.

> Bu arada sayfanin bir yerellestirme sayfasindan cok GNOME Turkiye
> sayfaisna dogru kaymasi konusunda bence listeden daha Cok fikir gelmeli.
>   Bu islemi yaparken sadece Erhan ve ben aramizda konusuyoruz, ama
> istek, Oneri, sikayet var mi? Dogru yapiyor muyuz? Liste sakinleri en
> azindan "onayliyoruz" ya da "onaylamiyoruz, Su sebepten dolayi" derlerse
> cok iyi olur.

Evet bu konuda sanki biz tek basimiza "ceviri" sayfasindan "GNOME TR" sayfasina
gectik. Umarim liste sakinleri kizmazlar:)

&#304;lgi, bilgi, oneri... vs..

iyi calismalar,
Erhan Ekici