Re: Enver Altin ceviriileri

Selamlar Barış;

Ben kendi dosyalarımı hepsini gözden geçiyorum şimdi az bişi kaldı. Enver'in dosyalarından birini alabilirim.

Bu arada "monster-masher" dan beni silersen sevinirim. Oyunlardan öncelikli dosyalar olduğuna eminim.

Dosyanın ismini belirtmen yeterli yerinden alırım.

Hadi kolay gelsin...

Baris Cicek yazmış:

Arkadaslar, sanirim Enver Altin mesgul o yuzden onun cevirileri bosta,
ve gercekten cok az suremiz kaldi. Bos vakti olanlar acaba onun
cevirilerini tamamlayabilirler mi?

Eger Enver calisiyorsa bir an once cevap yazmasni istiyorum, cunku sunun
surasinda 2-3 gun kaldi.