Re: Enver Altin ceviriileri

Aslinda senin hic desktop ve developer-libs icinde paketin var mi
goremedim. Eklemeyi mi unuttum acaba?

Ama eger extras ya da fifth-toe'daki paketlerden bahsediyorsan, bence
onlarin yerine direk Enver'de olan paketleri cevirmeye baslayabilirsin,
cunku diger paketler icin degil bu 2-3 gun kalan sure. Gnome 2.8 surumu
cikmasiyla sadece desktop ve developer-libs icinde olan paketler
dagitilmis olacak en son halleriyle, diger alanlardaki paketler icin
daha cok paketlerin ayri ayri surum cikarmalarina bakmak lazim. Eger
Gnome 2.8'e yetistiremezsek cevirileri o zaman cogu datigim eksik
cevirili olan paketleri kullanacak.

Dedigim gibi eger extras'daki paketlerden bahsediyorsan onlari simdilik
istersen birakabilirsin. Sonucta sen bilirsin tabi ki.