Re: GNOME Türkiye hedefleri

On Sun, 2004-10-10 at 23:49, GÃrkem Ãetin wrote:
> [...]
> saÄladÄk, ancak Ãevirilerin tÃmÃne baktÄÄÄmÄz zaman %63'ler civarÄndayÄz.

> Bu durumdan hareketle, ÃnÃmÃzdeki aylar iÃin Åu ÃalÄÅmalarÄ yapmak Ãzere
> harekete geÃmek ve sonuÃlarÄ almaya baÅlamak, sanÄrÄm Ãok da "uÃmak"
> olarak algÄlanmayacaktÄr. GÃrevlerin tamamÄ aÃÄk uÃludur, ilgilenen
> olursa seve seve kendisine teslim edebiliriz.
>
> 1- YaptÄÄÄmÄz ÃalÄÅmalara iliÅkin bir basÄn bÃlteni hazÄrlayarak bunu
> GNOME camiasÄyla paylaÅmak
>
> 2- GNOME 2.10 Ãeviri oranÄnÄ 2 ay iÃinde %70'e getirmek ve temel
> paketlerde bu oranÄn %98-%100 arasÄnda kalmasÄna ÃalÄÅmak
Genel orani %70'lere cikartabilecegimizi sanmiyorum. Bu sadece bizimle
alakali bir durum degil aslinda. Desktop/developer libs disindaki
paketler dizgi dondurma surecine girmedigin icin bugun ki ceviri bir
sonraki gun eksik hale gelebilir. Aslinda cok aktif diller disinda, pek
%70 civarina cikan yok. Acikcasi insan gucumuz belli bir noktaya
gelmeden bu konuda fazladan caba harcamanin cok makul olacagini
sanmiyorum.

Fakat benim ana moduller disindaki paketler hakkinda daha farkli bir
yaklasimim var. O da extras, ya da fifth toe gibi paketler icerisinden
ayri bir onem sirasi belirlemek, ve bu paketler uzerinde daha sIki takip
yapmak. rhythmbox, gaim, gthumps vs. gibi bir ton en az desktop
icindekiler kadar sIk kullanilan paketler var. Bunlara oncelik vermemiz
gerektigini dusunuyorum.

> 3- Web sayfasÄnÄ her ay 4 haber girerek gÃncel tutmak, son kullanÄcÄlarÄ
> GNOME dÃnyasÄ hakkÄnda bilgilendirmek

Ek olarak kendi RSS feed'imizi olusturalim bence.