Re: Alan Adi

Quoting Baris Cicek <baris teamforce name tr>:

> Ama o zaman en azindan yarin bir gun LKD'nin dayatma yapip
> yapmayacagindan emin olmus olacagiz. Bizden birisi eger bu alan adini
> uzerinde bulundurur ve bunu kotuye kullanirsa o alan adini iptal
> ettirmek zor olmayacaktir, ancak LKD bu alan adini her zaman kendi
> uzerinde tutabilir. Gerci banim LKD'nin almasini istememin tek nedeni
> ise bizim LKD altinda bir topluluk olmadigimiz gercegi idi, bu durumda
> LKD'nin bu alan adini alip, bize vermesinin kel alaka oldugu
> fikrindeyim.

Ama sonucta  bizlerde bireyleriz. Yarin bir gun bu grup dagilirsa veya
baska bisey oolursa grupla kiyaslandiginda dernek daha uzun omurlu gorunuyor.

> ya da boyle, LKD'nin dayatma yapacagini da dusunmuyorum, fakat bizden o
> yonde bir istek gelmeden proseduru baslatmis olmalari hic hos olmamis
> dogrusu.

Dahaa oncede belirttigim gibi bu  durum bir yanlis anlamadan kaynaklandi.
Yoksa kimse emrivaki yapmadi.  Istiyorssak dedigim gibi biz de alabiliriz.
Ama benim fikrim LKD alsin.

iyi calismalar,
Erhan Ekicii