Re: Alan Adi

Ama o zaman en azindan yarin bir gun LKD'nin dayatma yapip
yapmayacagindan emin olmus olacagiz. Bizden birisi eger bu alan adini
uzerinde bulundurur ve bunu kotuye kullanirsa o alan adini iptal
ettirmek zor olmayacaktir, ancak LKD bu alan adini her zaman kendi
uzerinde tutabilir. Gerci banim LKD'nin almasini istememin tek nedeni
ise bizim LKD altinda bir topluluk olmadigimiz gercegi idi, bu durumda
LKD'nin bu alan adini alip, bize vermesinin kel alaka oldugu
fikrindeyim.

Aslinda gnome.org.tr'nin LKD'ye sorgusuz sualsiz verilmesi de komik
oluyor, ODTU'nun alan adi konusunda ne kadar secici oldugunu gosteriyor.
demek ki windows.com.tr'nin sahibi windows icin gelistirilen tup
programlarin .com.tr'sini alabilecek. Kaldi ki GNOME sadece linux icin
olan bir sistem degil.

Neyse cok onemli degil tabi, pek bir sey farkedecegini dusunmuyorum oyle
ya da boyle, LKD'nin dayatma yapacagini da dusunmuyorum, fakat bizden o
yonde bir istek gelmeden proseduru baslatmis olmalari hic hos olmamis
dogrusu.

Baris.