Re: Alan Adi

Selamlar,

Benim anlayamadigim olay, LKD zaten isi baslatmissa neden tekrar
durdurup bastan baslatalim diyoruz?

Onceki iletideki nokta bence cok guzel. Biz alcaz desek de hangi adres
hangi telefon kimdir nedir bunlar onemli olmayacak mi? Hadi diyelim ki
parasini ben verdim, telefona benim cep telefonumu yazdik, adrese de
ev adresimi yazdik. Bu LKD'nin almasi durumundaki bilgilerden daha
*"pro"*, veya bagimsiz gozukmeyecek bence ;)

Iyi Calismalar