Re: www.gnome.org.tr (Durum Bilgisi)

Biraz ince bir cizgi var saniyorum bu noktada. Ben bizim almamiz
gerektigini dusunuyorum acikcasi. Dogrusu LKD'nin su asamada farkli
linux topluluklarinin odagi olabilecegini dusunmuyorum. Keske oyle
olabilseydi ve biz de LKD kordinasyonu altinda diger gruplarla bu isleri
yurutebilseydi. Fakat simdilik biz burada LKD'nin alt kolu gibi
calismiyoruz. O yuzden LKD'nin alan adini alip bize vermesi pek uygun
gelmiyor bana.